Jump to content

TieDyeDragon

Elite Member
  • Content count

    12298
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Everything posted by TieDyeDragon

  1. TieDyeDragon

    What are you listening to right now?! :D

    Yule logs ❤️
  2. TieDyeDragon

    I need help *serious sh17*

    Phew shit I dunno what to say except hang in there people shun what they don't understand things can.still get better
  3. Hi

    1. Show previous comments  4 more
    2. Bysector

      Bysector

      Whats happened?

    3. TieDyeDragon

      TieDyeDragon

      A friend I live close to found some time which wewere gonna be able to hang out but he canncled third time in a row

    4. Bysector

      Bysector

      Oh, that's not fun I know love :-(

      Hugs you and rubs your back 

  4. TieDyeDragon

    Oi, who put these skeletons and cobwebs in my profile?

    Yeah sorry that was auto correct that time
  5. TieDyeDragon

    Oi, who put these skeletons and cobwebs in my profile?

    You? I mean it has been a while So meh
  6. TieDyeDragon

    Oi, who put these skeletons and cobwebs in my profile?

    Hey i engage in much more in depth stuff now and he might know me as dadragonswhore
  7. TieDyeDragon

    whats the game you have played longest?

    Mt g and dnd most likely
  8. TieDyeDragon

    A final farewell

    Im sorry that bring in such an accepting group bings in some really asswipes too I wish you luck and hope you find what you are looking for and find happiness
  9. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    Granted but horrible racist wars would break out between species I wish that I knew what to do
  10. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    I wish for...... A lemon flavored candy
  11. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    Granted but the movies are downright awful
  12. TieDyeDragon

    Hello folks!

    Hi there
  13. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    Granted its broken I wish I had a furrsuit
  14. And another year goes by

    1. Samurai Kai
    2. braenuun

      braenuun

      you

       

       

       

      are

       

       

       

       

      olddddddd

       

       

       

      :3

    3. TieDyeDragon
  15. I thought you were a new person because of your profile photo chqnge

  16. TieDyeDragon

    Nerdy stuff

    Wanna learn swording
  17. TieDyeDragon

    Nerdy stuff

    Hai Loves dnd smelly cheeses kobolds some star wars stuff and lots of anime
  18. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    Granted but its really boring so nobody cares from before the wish was even made I wish I had a kobold (lizard kind)
  19. TieDyeDragon

    Corrupt a Wish game (Possiably NSFW)

    Granted bit you have to be doing nasty kinky sex to feel comfortable or else you are even more uncomfortable than before I wish I had someone to love
  20. TieDyeDragon

    Post your "weird" fetishes (NSFW)

    We doing this again? Ok hmmm pissplay and humiliation are funzo
×